Rzeczywistości świata

Zetos

wixa system pada

Nauka w systemie: Płynna konstrukcja i głębia
Podpowiedzi głębi pomagają nam dostrzec (i zrozumieć) rzeczywisty świat

Wymuszone perspektywy jest jednym ze sposobów wykorzystania monocular repliki do manipulowania percepcji głębi. Tutaj użyłem wymuszonego punktu widzenia, aby mój salon wyglądał jak domek dla lalek.
Różnica pomiędzy płaskim, 2-wymiarowym obrazem i trójwymiarową sceną jest głęboka. Mamy technologię do symulacji głębokości, a nawet wizji stereoskopowej. Wyzwaniem jest podejmowanie decyzji, kiedy, ile i jaki rodzaj głębokości — do budowania aplikacji UWP. Jest to druga część serii badająca podstawowe elementy konstrukcyjne systemu Fluent, w tym światło, materiał, ruch i skalę.
Jak postrzegamy głębię
Możemy przyjąć to za pewnik, że świat ma 3 Wymiary (4 Jeśli uwzględnić czas jako wymiar), ale nasze mózgi muszą zrobić kilka ciężkich podnoszenia, aby pomóc nam postrzegać głębię. Kiedy nasz mózg przetwarza obraz, wygląda na podpowiedzi głębokości do budowy trójwymiarowej sceny.
Lornetki głębokości
Niektóre podpowiedzi głębokości polegają na posiadaniu dwóch podobnych, ale…

View original post 585 słów więcej

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Connecting to %s